גיבוש יחטיות גבעתי – כל מה שחשוב לדעת

"כי סגול לא יורד במים, סגולים, להתפקד!"

אז אחרי שעברתם את מבחן הבר-אור שבוע לפני כן ועמדתם בתוצאה הדרושה, ברוכים הבאים לגיבוש יחטיות גבעתי, שיתחיל ביום שני בבוקר.

היום הראשון של גיבוש יח"טיות גבעתי

חוויות חניך: בדיוק כמו שהסבירו לנו המאמנים באדרנלין, היום הראשון הוא יום התארגנות.

1. התאפסות על ציוד
  2. ארוחה-תאכלו לשובע בלבד
  3. חלוקה לצוותים, הגדרת נהלים, וחלוקה למספרי ברזל על ידי המגבשים

אז אחרי שסיימתם להתארגן – הגיבוש מתחיל!

אקט ראשון – קידורים, פתיחת זמן ע"י המגבשים והעברת הציוד מנקודה אחת לאחרת, כמובן בזמנים שלא תצליחו לעמוד בהם במטרה להתיש אתכם פיזית ומנטלית לפני שהאקטים הנרשמים מתחילי אורכו של האקט 20-25 דקות לכל היותר!

אקט שני-ספרינטים, שבסופו מחכה לכם מסע של כמה מאות מטרים לנקודה אחרת בגיבוש שם תתחילו את האקט הבא.

אקט שלישי – זחילות

מפקד: שימו לב, בדיוק כמו בספרינטים, אתם זוחלים (40 מטר) מקיפים את השק מימין לשמאל וחוזרים נקודת ההתחלה, לפי סדרי הגעה, צא!

חניך: אללה בקצב אחיד, 1..2..1..2

מפקד: מספר 10 טוס חמישה צעדים אחורה, הרמת ישבן..

חניך: קם, נותן חמישה צעדים בריצה, נופל וזוחל ושוב בקצב אחיד, וככה בכל פעם שהגעתי להובלה הוא לקח אותי אחורה, ושוב אחורה ושוב אחורה..

דגש: שימו לב, אם הם נטפלים אליכם סימן שהם שמו עליכם עין, לא לוותר!

אקט רביעי: קדרים, ושוב לעלות ולרדת מציוד, להסתדר בח' במקומות שונים כולל סידור ציוד, מסדרי מימיה ויוצאים לאקט הבא.

אקט חמישי: תרגיל השקים.

שימו לב: זהו תרגיל שיחולק ל-2 מקצים, בהם תצטרכו לעשות את מספר הסיבובים הגבוה ביותר.

חוויות חניך: אז אחרי שתפרתי 18 סיבובים במקצה הראשון, אין סיבה שלא אשבור את השיא של עצמי ואעפיל ליותר, ובהזנקה של המגבש, זוז!!!! פתחתי את הרגליים, פתחתי בספרינט שיוכיח לכולם שהם נלחמים רק על המקום השני, שברתי מימין לשמאל, מספר עשר – סיבוב ראשון .. עשר – סיבוב שני.. עשר – סיבוב שלישי, עשר – שמונה עשרה, עשר – תשע עשרה

מפקד: עשר אלי

חניך: כן המפקד?

מפקד: זה נראה שיכולת לעשות הרבה יותר סיבובים במקצה הראשון, מזה אומר שוויתרת לעצמך או ששמרת כוחות? (ובזמן שהוא מדבר איתי השאר מצמצמים סיבובים)

חניך: שלילי המפקד, אני נותן מעצמי הכל, תמיד!

מפקד: הבנתי אותך עשר, תמשיך בתרגיל.

אז התרגיל נגמר ושוב סיימו אותו בפתיחת מסע קצר לתוך הלילה שלאחריו הקמנו אוהלים וישנו בשטח. היום הראשון של יחטיות גבעתי, מאחורינו, אבל זאת רק ההתחלה!

היום השני של גיבוש יחטיות גבעתי יוצא לדרך (יום שלישי בשבוע):

קמים בסביבות השעה 8-9 בבוקר, ולאחר מעט זמן של התארגנות מגיעים המגבשים ומוציאים אותנו למסע לתוך המטווחים.

אז אחרי שהריצו אתכם ודאגו להפריש את החלשים, הגיע הזמן לבדוק כמה אתם חכמים.

משימות חשיבה / תרגילים צוותיים :

משימה ראשונה: ציור הבא"ח ממנו יצאנו לגיבוש לפי זיכרון

משימה שנייה: פירוק והרכבת מאג

משימה שלישית: בניית עמדת הסוואה אשר יכולה לכוון לאזור הכביש (דמיוני) ושאי-אפשר לפגוע בה מאותו כיוון.

משימה רביעית: משימת החשיבה-המקלט והפצצה הגרעינית-כמו שכבר שמעתם עליה, ואם לא, מוזמנים להצטרף לאדרנלין ולקבל את כל התשובות לכל השאלות והמשימות בגיבושים ברמת פירוט גבוהה ביותר.

אז אחרי שעומס החום ירד, ידענו שזה יגיע.. ספרינטים!

חזרנו לאקטים הפיזיים חברים והפעם חזקים מהיום הקודם, מהירים יותר, עוצמתיים יותר וכמובן כדי לשבור את מי שהצליח להישאר עד עכשיו, רבים יותר.

דגש: שימו לב כי אקט לא יכול לעבור את ה** דקות, אז קדימה, למדתם את זה תוך כדי אימונים, לחפש את אותה נקודת שבירה שהמאמנים לימדו אותנו עליה, אותה נקודה שהמגבשים מתכננים להביא אותנו אליה ורק אז למתוח לנו את הגבולות עד הסוף! אז תזכרו מתי היא מגיעה ואיך, כי אנחנו פותחים הכי מהר ורק אז מגבירים!

אקט שני: אלונקה סוציומטרית. פה אין עניין של להגיע ראשון אלה מטרה אחת נעלה, להגיע לאלונקה.

חוויות חניך: אז אחרי המקצה האחרון, התחלנו את המסע, שימו לב כי מסע אף פעם לא יתחיל שאין לפניו מקצה פיזי, באם זה זחילה או אלונקה סוציומטרית, לא לשכוח שאתם אף פעם לא יורדים מהאלונקה ברגעים הקשיים שלה, כגון עלייה / חול רך במיוחד, אלא רק לאחר אותם רגעים.

סוף המסע יגיע כאשר תראו שוב את האוהלים, תפתחו בארוחת ערב ושינה עמוקה שתפתח איתה את היום האחרון של גיבוש יח"טיות גבעתי!

היום השלישי של הגיבוש

יום שכבר הספקתם לשמוע עליו, היום בוא מתרחש המסע העצמי.

חוויות חניך:

מפקד: זוהי הנקודה אליה אתם צריכים להגיע, אלונקה פתוחה, זוז !

חניך: אז יצאנו, והייתי מתחת לאלונקה, לפי מרחק הנקודות לא ספרתי מעל 3 קילומטרים לכן החלטתי, אלונקה שחורה – אני לא יורד מהאלונקה, דוחף קדימה, צועק, נותן ראבק ומסיים את המסע הזה בשאגה שישמעו כולם, אני כאן!

אז הגענו לאזור בוחן המסלול ויצאנו לאקטים הבאים:

אקט ראשון: מתלה שזיפים – 4 פעמים רצופות

אקט שני: מעגל זנבות – 3 פעמים רצופות

אקט רביעי – תרגיל צוותי: מעבר הקיר של הבוחן מסלול עם אלונקה בלי לגעת בו.

אקט חמישי: זחילה לבקבוק מול יריב ולחימה עליו

יצאנו למנוחה, שתינו מים, ישבנו במעגל, מילאנו את השאלות הסוציומטרי על המתגבשים איתך בצוות, מסע קטן עליה לבא"ח שבסיומו המגבשים עם חיוך על הפנים ומחיאות כפיים מצד המתגבשים המלוות את המילים שלהן כל כך חיכינו – כל הכבוד לכם,

יחטיות גבעתי - גיבוש
גיבוש יחטיות גבעתי – תמונה מהמסלול – בוגרי אדרנלין

הגיבוש הסתיים!

בסוף יגיע הריאיון האישי שיחתום אתכם לסיירת אותה ביקשתם, לטובה או לרעה, ומכאן המסלול מתחיל, השמיים הם הגבול, הדרך תלולה והפסגה מחכה שתכבשו אותה !

יום לאחר הגיבוש מגיע מסדר הדמעות והתשובות להן חיכיתם – ברוכים הבאים חניכי אדרנלין: רימון פלחה"ן, פלס"ר ועורב, כי נועדתם ליחידות המיוחדות!

בתמונה: בוגרי אדרנלין מהפלח"ן,מתרגלים לש"ב

אז החניכים שלנו התקבלו לשלל הסיירות של חטיבת גבעתי ללא אחוזי נפילה. כי כמו לימדנו אותם "הניצחון דורש הכנה מוקדמת" ואין הכנה קשוחה ומדויקת כמו ההכנה של אדרנלין כושר קרבי!