מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סיפור הצלחה בוגר סדנא | יחידת הגדעונים – אדרנלין ביה"ס להכשרות

סיפור ההצלחה של נ' | יחידת הגדעונים 


נ': (הוא התקשר למנכ"ל וסיפר לו) נכשלתי בוועדות של הימ"מ, זה היה החלום הגדול ביותר שלי, עכשיו אין לי דרך מסויימת בה אני מעוניין ללכת..
מנכ"ל אדרנלין: תקשיב, לדבר בפלאפון ועל רגל אחת זה לא יסתדר, אנחנו מנהלים שבוע ראיונות למועמדי הסדנא, עצם העובדה שהתקשרת אליי מעיד על רצון, מפה אתה רק תגיע ותיתן לי לנתב אותך.
נ': בסדר גמור, אבל אני מודיע לך מעכשיו שאני מגיע על מנת לשמוע על הימ"מ ומבחינתי אני אחכה שנה למיונים הבאים
מנכ"ל: ימים יגידו, קודם כל תגיע , אחרי זה תצא בהצהרות.


השיחה הסתיימה ואיתה ההודעה ששינתה דרך שלמה, הודעת הזימון לראיונות הסדנא.

" כמו שהוא הסביר לי לפני, זה היה ראיון אשר היה זהה לחלוטין למול הראיון שעברתי ליחידת הימ"מ, לפני ישבו שלושה אנשים, שני מנכל"י ביה"ס להכשרות בעלי אותו רקורד מרשים עליו שמעתי בעבר והיועץ המיקצועי של הסדנא אשר לו הקווים המנחים של אותן היחידות.

מנכ"ל אדרנלין: כן נ', ספר לי על עצמך, על הילדות שלך, על השירות ועל כל מה שאתה חושב שיכול להיות גורם משפיע בבחירה שלנו.

זה היה הרגע בו הוא סיפר להם על כל האירועים המשמעותים בחייו, הטובים והרעים כאחד , היות והם הודיעו לו מראש כי הם בקשר למול היחידות אליהן הוא מבקש להגיע, לכן על מנת למזער נזקים, על מנת לחסוך זמן מיותר ואת סיכוייו לעבור הוא חייב לחשוף בפניהם את הכל

היועץ המיקצועי: תודה רבה, אנו ניצור איתך קשר בעוד כשלושה ימים ונודיע לך אם עברת את הראיונות, חשוב לציין כי נכון לרגעים אלו מתמודדים 100 מועמדים על מקומות בודדים בסדנא.
מנכ"ל ביה"ס: תהיה זמין בתאריך..ובשעה .. בדיוק.


ברוך הבא לסדנאת חטיבות המשטרה של אדרנלין ביה"ס להכשרות"

 מרגע זה ואילך הם החלו בהתקשרות ברמה היומיומית, מנכלי ביה"ס למול שאר המועמדים"

מנכ"ל ביה"ס: תקשיב, בשבוע הבא ביום שני, תגיע אלי, על מנת שאנו נכוון אותך ליחידה אליה מצאתי אותך מתאים יחד עם היועץ המקצועי.
נ': הגעתי אליו ופגשתי את לא אחר מ י' יוצא יחידת הימ"מ והגדעונים אשר הסביר לי על העבודה והקו המנחה את שתי היחידות ולמה הוא מצא אותי מתאים דווקא ליחידת הגדעונים.
מנכ"ל: עכשיו אחרי שאתה מכיר את העובדות בשטח, זאת הבחירה שלך איך לפעול..התפקיד שלי הוא להכין אותך ולמקסם את אחוזי ההצלחה שלך, התפקיד שלך הוא לבחור נכון.


עברו שלושה חודשים של הכנה לסדנא אשר כללו תוכניות אימונים עצימות, סימולציות פרטניות וניתוח אישי שאותם העבירו מנכ"לי ביה"ס אשר נועדו לדאוג שנסיים את הסדנא עד סופה.

דברי המנכ"ל

ברוכים הבאים לסדנא חברים, בימים הקרובים אנו נחשוף בפניכם את יחידת הימ"מ, יחידת הגדעונים, ויחידת הימ"ס על כל פרטיהן , בן ברמת אופי היחידה וסגנון העבודה ועד לרמת תנאי השירות ואחריו.. כמו כן בנוסף אתם תעברו שתי סדנאות אותן בנינו בעזרת טובי המומחים בתחום אשר יעניקו לכם את הכלים הנדרשים לכם כדי להעפיל לאותן יחידות, ובנימה זו, שיהיה לכולם בהצלחה"


" ימי הלמידה האינטנסיבים הסתיימו, מנקודה זו והלאה נשאר לנו רק תוכן אחד, התוכן הקשה מכל, סימולציית הגיבוש עליה שמענו במשך חודשים ארוכים, סימולציה אשר מדמה את הגיבושים ליחידות המסווגות והמורכבות שידעה מדינת ישראל "

מגבש יחידת 33: שימו לב חברים אנחנו יוצאים למסע, כל הציוד עליכם, אחרי!
נ': את המסע הזה אני לא אשכח, זה לא היה עוד מסע שעשינו בצה"ל זה היה מסע המחולק לשלושה חלקים כאשר לאחר חמישה קילומטרים הם חדלו אותנו, ובלי הכנה מוקדמת הם העמידו אותנו על הקו והזניקו אותנו לספרינטים של 70 מטרים לתוך המים ובחזרה ואם זה לא מספיק עברנו עוד שלושה תרגילים שלמים אשר השאירו גם את החזיקם ביותר ללא אויר, מעבר לכך לא אוכל לספר לכם"
מגבש: מצוין, קדימה חברים, ציוד עליכם, המסע רק התחיל!

" יום רודף יום, והסדנא ממשיכה, האקטים העצימים, תרגילי החשיבה, תצוגות התכלית והנקודות המנטליות בהן נדרשנו לעמוד, עכשיו אני מבין על מה עבדו אותן תוכניות אימונים שקיבלנו לפני בליווי אותן סדנאות העשרה, אבל לא משנה כמה פעמים אפול, לא משנה כמה פעמים ארצה לעצור, את מה שהתחלתי אני מסיים, והיום יותר מתמיד!


מנכל ביה"ס: כל הכבוד חברים, אתם טובי הלוחמים אשר העפילו וסיימו את סדנאת חטיבות המשטרה של אדרנלין ביה"ס להכשרות, שימו לב כי אחרי הארוחה הבשרית אתם תשבו לצד המגבשים שלכם אשר יחשפו בפניכם את התיק האישי אשר בנינו לכל אחד מכם המכיל את כל מה שתזקקו לו על מנת לעבור את המונים המשטרתיים, כמו כן לא לשכוח כי זו היא רק ההתחלה.

נ': "זוהי רק ההתחלה" אילו הייתי יודע כמה הוא רציני לגבינו באותם רגעים, הייתי מתייחס למשפט הזה הרבה יותר ברצינות.

"הוא הגיש בעזרת סגל ביה"ס קו"ח ליחידה, זומן ועבר את השלבים הראשונים אותם תירגל בסדנא ועכשיו הרגע המיוחל לו הוא חיכה כמעט שנה, זימון לגיבוש היחידה.

נ': מה אומר, אני מוכן? הפעם אתה חשוב שאצליח?
מנכ"ל: אחרי שנפגשנו אחת לשבועיים וראיתי כל פעם עד כמה מהר השתפרת, אחרי שעמדת יחד עם כולם בימי סימולציות שרק העצימו אתכם, אחרי עשרות שעות של ראיונות שיעוריים עיונים ושיחות נפש שנתנו לי את ההזדמנות להכיר את האדם שעומד למולי באמת, אני אגיד לך דבר אחד מהנסיון "הקטן" שלי בתחום, אני לא מאמין שתצליח, אני יודע שתצליח!

"הוא הגיע לגיבוש עם ארגז הכלים אותו בנינו יחד איתו במשך חצי שנה שלמה, הוא הגיע לגיבוש רק שהפעם, הוא הגיע  לעבור "

נ': הם הוציאו אותנו למסע … ואני נתקפתי ב-ד'זוו, אותו המסע בדיוק, אותו הקצב, אותם המרחקים ואפילו אותה עצירה והתרגילים המשולבים עליהם עברנו בסדנא, אני מוביל היות ויש לי את הנסיון והכלים הנכונים, אני מוביל היות ואני מוכן פיזית ומנטלית וברמה אחת מעל כולם.. אני חייב להמשיך באותו קצב, אני חייב להעפיל לגידעונים!

היום האחרון של הגיבוש יוצא לדרך, היום ה*****במספרו אשר בסופו הם יודיעו לנו מי ממשיך למיון הבא של יחידת הגדעונים.
מגבש: השמות הבאים שאני אקרא, קמים וניגשים ל..
שם אחרי שם.. ומספר המקומות אוזל.. שם אחרי שם ושוב, אני לא מבינהם..
מגבש: נ' !

נ': הייתי כל כך נרגש שבלי לשים לב מצאתי את עצמי למול המגבש לוחץ את ידו וצועד לעבר …, הייתי כל כך מופתע ששכחתי לרגע אחד שהמיון השני עדיין לפני.

 את המיון השני לא נוכל לחשוף בפניכם חברים, אבל את השיחה שהתבצעה אחרי זה, זה כבר סיפור אחר גמרי"

נ': אתם הייתם הדבר הכי טוב שקרה לי, זה לא מובן מאליו כל העבודה וההשקעה עד לשעות הקטנות של הלילה, זה לא היה מובן מאליו הזמינות והעובדה שלקחתם אותי כפרוייקט אישי..
מנכ"ל: כמו שאמרתי לך בהתחלה, ימים יגידו..
נ': כן, ממש ככה, מי תיאר לעצמו שאחרי חיים שלמים שאני רודף אחרי יחידת הימ"מ, אני אסיים לוחם בגדעונים!


זהו הסיפור של נ', סיפור על כישלון ותקומה, עבודה קשה, הכלים הנכונים ומעל הכל הליווי האישי שלנו אשר העפיל על כל המכשולים שחיכו לו בדרך אל יחידת הגדעונים המפוארת!
זהו הסיפור שלכם, כל אחד ואחד מכם, כי מחר אלו יכולים להיות אתם!

אחרי עשרות סיפוי הצלחה אשר יצאו תחת ידינו, אחרי עשרות שנים של נסיון שאין שני לו, הידע המקצועי והכלים שרק אנו מסוגלים להעניק לכם, אנחנו, אדרנלין ביה"ס להכשרות בשיתוף למול חטיבות המשטרה היוקרתיות, מתחייבים להביא אתם מוכנים ברמה הגבוה ביותר למיונים של יחידות החוד של משטרת ישראל באשר הם!

על הסדנא שעבר נ' אשר הבטיחה לו את מירב הסיכויים היכנסו: אדרנלין ביה"ס להכשרות- השאירו פרטים וצרו קשר עוד היום

הדרך שלכם לשירות ביטחון מתחילה כאן | אדרנלין ביה"ס להכשרות

להגשת מועמדות השאירו פרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם!

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן