מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סיפור הצלחה בוגר סדנא | ימ"ס – אדרנלין ביה"ס להכשרות

סיפור ההצלחה של בוגר הסדנא – ימ"ס

הוא הגיע אלינו אחרי שניסה שלוש פעמים שלמות ונכשל בכל פעם בדרך אחרת..הוא הגיע אלינו אחרי שהחליט לחתום קבע היות ומיצא את כל הגיבושים אשר ניתנו לו ע"י החייל וזו על מנת לצאת לגיבוש בפעם הרביעית והאחרונה בהחלט, רק שהפעם, הוא החליט להגיע מוכן!


נ': האם תוכל להבטיח לי שאתכם אעבור
מנכל: אני יכול להבטיח לך שאני אביא אותך מוכן במאת אחוזי ההצלחה ואמקסם את אחוזי ההצלחה שלך לרמה הגבוה ביותר, אך להבטיח לך שתעבור לא אעשה זו משום שאדם שיוכל לעשות דבר כזה הוא שרטלן ושקרן!
נ': ומה אחוזי ההצלחה שלכם.
מנכל: אחוזי ההצלחה שלנו עומדים על מאה אחוזים ללא עוררין, אך שוב יש נקודות אותן אני לא מכיר בך לכן אני נותן לך את המילה שלי כי אכין אותך בדרך כזו שגיע רמה אחת מעל כולם, תגיע לעבור אך זה תלוי בך!
נ': הבנתי, אני אתכם בזכות הגישה שלכם,השקיפות שלכם למולי והסיפורים אותם שמעתי מאחרים שהגיעו ממקומות אף נמוכים משלי והפכו לסיפור הצלחה!


תהליך הקליטה – סדנת ימ"ס

הוא עבר את תהליך הקליטה של הסדנא, הם בדקו את אותן נקודות בהן הוא נפל ובדקו כדאיות ע"י נציגי חטיבות המשטרה כי אחרי שלוש פעמים של אי התאמה, הסיכויים לרעתו.

מנכל: תקשיב הסיכויים לא לטובתך, אבל הצלחנו, מפה והלאה, תן הכל, ברוך הבא לסדנא!
נ': אתן, תודה רבה !

נ': אני עייף ומותש, זה אפילו קשה יותר מהגיבוש עצמו, הם עברו איתנו על כל הנקודות האלו בתהליך הלמידה בסדנאות העיונים ותכני ההעשרה הבלעדיים להם..
אבל עדיין, אף אחד לא ציפה שזה יהיה הקושי, הם בהחלט עמדו במילי שנאמר לנו בתחילת הסדנא

 אנחנו נמתח לכם את הגבולות וברמות הגבוהות ביותר על מנת שהגיבושים יהפכו מבלתי אפשריים, למאתגרים בלבד"

נ': תודה רבה שהוכחת לי שאני מסוגל לעבור דברים קשים מכך, תודה רבה שהענקת לי את הכלים והקו המנחה העומד מאחורי הגיבושים שלא הייתי נחשף עיליהם בלעדיכם, ידע הוא אכן כוח, והיום אני חזק מאי פעם.
מנכל: אל תודה לי עדיין, את התודה שלך תומר לי בטקס חשיפת סיכת היחידה!


ארבע חודשים עברו של אימונים אישיים מהזריחה ועד לשקיעה המאוחרת ולתוך הלילות ..
סימולציות אשר נועדו לעדכן את פרטי הפרופיל שלנו, והם, סגל ביה"ס אשר אופיין במידע הנכון בזמן הנכון, העצות הנכונות, האינטואציה הרגישית להגיע ולדחוף אתכם קדימה !


סימולציה אחרונה לפני הגיבוש :

חברים, כמו שציפינו והודענו לכם מראש, ברוכים הבאים לגיבושים של יחידת הימ"מ, הגידעונים, ויחידת המסתערבים של משמר הגבול, אתם מגיעים ברמה אחת מכל כולם, לפי הניתוח הפרטני ע"י המגבשים אשר עובדים איתנו בשיתוף פעולה, כולכם נמצאת מתאימים לרמת הקושי ומעבר של היחידות איליהן אתם מבקשים להתקבל, העבודה הקשה השתלמה סוף סוף ,אך אין זה אומר שיש לכם את האפשרות לזלזל, אין זה אומר שיש לכם את האפשרות להוריד דריכות!
לימדתי אתכם להיות חדים, דרוכים וקרי רוח ברגעים המאתגרים ביותר, כי מהרגע שהגעתם אלי התחייבי לכם שלא תפגשו ברגעים קשים אלא מאתגרים בלבד וכך היה!
עכשיו, אחרי דרך שלמה שלנו יחד, חשוב לי לציין כי אני מאמין בכולכם, כל אחד ואחד מכם הוא סיפור הצלחה, כל אחד ואחד מכם הוכיח לי ויותר מפעם אחת במהלך הסדנא והאימונים שאחריה כי המקום ביחידה שייך לו ,לא מעניין אותי מה קרה בעבר, לא מעניין אותי כמה פעמים נפלתם או מי דחה אתכם בתירוץ של אי התאמה, תרימו את הראש, נפחו חזה, ותסתערו קדימה- כי הפעם יש בכם את הכלים הנכונים, הקו המנחה הידע והנסיון אשר הפכו אתכם למי שאותן יחידות מחפשות!

נ': הוא המשיך להחדיר בנו מוטיבציה בנאום שאף אחד מאיתנו לא שכח עד היום, בידיעה שהוא מדבר לבודדים מאינו אשר סיפרו לו על נפילנו, בידיעה שהוא מדבר אלי!


גיבוש יחידת המסערבים של משמר הגבול | גיבוש ימ"ס

בדיוק כמו שהוא הנחה אותנו, בדיוק כמו שהוא סיפר לנו, אנחנו מתמודדים מול סדירים אשר סיימו בדיוק מסלול לוחם ונמצאים בכושר שיא, אנחנו מתגבשים מול לוחמים צעירים וכל הגיבוש עובד על דיסטנס ונהלי טירונות בשונה מגיבוש היממ וגיבוש יחידת הגדעונים אשר בהם אין דיסטנס, ידענו לאן אנחנו נכנסים, ידענו שגיבוש ימס הוא הגיבוש הקשה ביותר לאנשים כמונו, אנשים אשר חוו אזרחות וחזרו לחוות נהלי גיוס מחדש, אך זוהי הדרך, וכמו שהוא לימד אותנו, אנחנו עומדים בה, כי הוא מאמין בנו, והיום אנחנו בעצמנו!
גימזו: הגענו ליום השני ודרכנו על הגיבעה הידועה אשר הפילה גם את החזקים ביותר, הגיבעה ביער גימזו אשר נדרשנו לעלות עליה שלוש שעות רצופות בהן סבלנו מכאבי רגליים, עומסים מטורפים וכמובן כאבי ראש שנגרמו כתוצאה מאותו עומס, אבל חווינו קשיים מסוגזה בסדנא ובצורה מבוקרת תוך הלמידה של איך להתנהל למולם, הפעם אני מוביל..
נ': קדימה חברים, שמישהו יחליף את מי שצריך אלונקה חייבת להתקדם קדימה, אנחנו לא נושרים!
מגבש: קדימה, להדביק אותי, אמרתי לכם לא להישרך מאחור..
נ': הרגליים התחילו לרעוד לי ללא שליטה.. ידעתי שאם זה ימשיך הם יפרישו אותי, אז כמו שהוא לימד אותנו, ניתחתי את המצבוהגבתי בהתאם, לקחתי את מגן הברך עד ירך והידקתי אותו היטב כך שהרגל הפסיקה לרעוד ויכולתי להמשיך את המסע עוד סופו!


תשובות הגיבוש

שימו לב חברים נשארתם שלושים אנשים בלבד, השמות הבאים שאקרא עברו וימשיכו למסלול הלוחמים של היחידה ..
נ': נעמדתי עוד לפני שהתחיל להקריא את אותם שמות, נעמדתי כי ידעתי שהפעם..הפעם אני…
מגבש: נ' עבר


עדכונים מהשטח

את גיבוש ימס מבצעים היום לוחמים סדירים ואנשי קבע כאחד בגיבוש אשר מונה כ-300 מתגבשים שמתוכם יסיימו 30 אנשים בממוצע אך יעברו 15 לוחמים בלבד ויתחילו הכשרה אינטנסיבית של שלושה חודשי קורס ימ"ס.
את סוף הקורס יסיימו כ3-7 לוחמים בלבד שהרי לא סתם מכנים אותה יחידת המסתערבים הטובה ביותר שידעה המדינה!
על מנת להכין את עצמכם לאחר שירות ושיחרור לגיבוש אשר נהלי הטירונות, הדיסטנס, וההתנהלות
שלו יחזירו אתכם שלוש שנים לאחור ובדרישות הגבוהות ביותר, הגישו מועמדות לסדנא אחת שתעמיד אתכם ברמה אחת מעל כולם, סדנת אדרנלין ביה"ס להכשרות לחטיבות המיוחדות של משטרת ישראל!

עוד על קורס ההכנה הממוקד תוכלו למצוא : אדרנלין חברה להכשרות
על גיבוש ימס תוכלו למוצא: גיבוש ימ"ס המדריך המלא

תמונה ראשית באדיבות משטרת ישראל

כי הדרך שלכם לשירות ביטחון מתחילה כאן | אדרנלין ביה"ס להכשרות

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן