מאושר על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון

סיפור הצלחה של ד' סיירת מטכל

זהו הסיפור שלו – הסיפור על מי שבחר לא לוותר!


ד': שלום, האם הגעתי לאדרנלין כושר קרבי?
רכז: חיובי חבר, איך אוכל לעזור?
ד': אני מבקש להגיע לסיירת מטכל אבל הסיפור שלי יחסית מורכב
רכז: אנחנו טובים בסיפורים מרכזים, דבר אלי..
ד': תראה…
רכז: הבנתי.. תגיע ביום ראשון לקבוצת תל- אביב , המנכ"ל יגיע לשם , הוא יתן לך את המענה אותו אתה מחפש על מנת שתוכל להעפיל ליחידה ..


הוא הגיע לאימון , הוא הגיע לקבוצה בן החזקות של אדרנלין כושר קרבי, הקבוצה שכל מורשת אדרנלין התחילה משם, הקבוצה של המנכ"ל!

ד': אדרנלין?
מנכ"ל: חיובי, קדימה תניח את התיק בשלשות, תן לגימה של מים וכנס, אין לך זמן לבזבז..
ד': זה לא היה הפחד שהניע את כולם, זה היה הכבוד שהם רכשו לו שהם נעמדו בקו ולא העזו לזוז, אלו היו המבטים החודרים שלו שאמרו הכל בלי הצורך לדבר, הוא החל בהליכה למולנו עד שהגיע אלי והסתכל לתוך בשחור של העיינים.
מנכ"ל: אתה היחיד שיש לו את האפשרות לפרוש, אתה היחיד שיכול לצאת מהאימון בכל רגע נתון, היות ואתה לא חזק כמו כולנו, עדיין לא… צא!
ד': רצתי בכל הכוח, רצתי כי החלטתי להוכיח לו שהוא טעה, החלטתי להוכיח לו שאני חזק כמו כולם ויותר.. החלטתי שהפעם אני אנצח..

הם היו חזקים מידי, הם היו מהירים מידי, הם נלחמו בינם לבן עצמם, הם שאגו תוך כדי שהם כובשים מטרה אחרי מטרה ומעיפילים למקומות הראשונים.. אף אחד מהם לא הצליח לשמור על יציבות כי הם לא איפשרו אחד לשני רגע ולו קטן של מנוחה..
ואני..אני נותרתי מאחור..שוב..
מנכ"ל: קום… העיינים שלך אמרו לי אחרת..רוץ!

"הם ישבו אחרי האימון והוא סיפר לו את כל מה שהוא עבר, הוא ביקש ממנו שיהפוך אותו לחזק כמו כל השאר, הוא ביקש ממנו את הפסגה!
אחרי חודשיים של אימונים, חודשים של שיחות פלאפון לתוך הלילה, אימוני קשים מנשוא והליווי האישי שלו, המנכ"ל הגיע לבחון אותו אחת ולתמיד… זה היום שהחלטתי להודיע לו על פרישה ..

ד': אני מעוניין לפרוש…
מנכ"ל: אני יודע ראיתי את זה ברגע שהאימון התחיל ..
ד': תראה, הגעתי לכאן וחשבתי שאחרי מספר שבועות או חודשים אני אשתפר והעפיל למקומות הראשונים בקבוצה, ראיתי אנשים שהגיעו אחרי והפכו לטובים ממני, כנראה שזה לא הכיוון שלי, כנראה שהם צדקו והמסלול שלי הוא שונה מסיירת מטכל..
מנכ"ל: קיוותי שתבין את הפתרון לבד, הבעיה היא שאתה לא מכוון בצורה הנכונה, לכוון לסיירת מטכל כולם מכוונים, אבל לכל אחד הדרך שלו לשם, הדרך שלך היא לא לכוון ליחידה , היא לכוון על ***** עשה את זה ואז תבין..

הוא הגיע לאימון שאחרי, כאשר הוא העמיד את הצביע עלי והודיע למול כולם, תזכור איך לכוון, כי באימון הזה אתה מעפיל למקום הראשון ובאשר לכל השאר..אל תתנו לו, צאו!

"זה עובד..הוא ידע בדיוק מה הייתי צריך ואיך, אני מגיע במקומות הראשונים, אני חד, אני חזק, אני סוף סוף מנצח! הפעם אני מתחרה שווה בן שווים.. מהר יותרשאגתי לעצמי ..אגרסיבי יותר..נחוש יותר.. כי זאת האפשרות האחרונה שלי להגיע לסיירת עליה חלמתי מהרגע בו אני זוכר את עצמי, סיירת מטכל!

עבר חודש נוסף והתאריך המיוחל הגיע, חודש אוקטובר וימי הסיירות שרק מעטים יזכו לעבור, מעטים שהמוביל בינהם יהיה אני , ככה לפחות חשבתי..


שיחת הלילה שלפני:

"הרגליים והידיים שלי כבר התחילו לרעוד, הגוף מוצף באדרופין וזיעה קרה, אני מפחד.. אני מפחד מלהיכשל שוב …
מנכ"ל: אני יודע.. זוהי נקודת השבירה שלך, זוהי נקודה שפגשת ונכשלת בה, לכן לעבור אותה בשבילך הוא סיפור אחר לגמרי, אבל הפעם אתה מגיע עם הכלים הנכונים, אתה מגיע עם הכלים של אדרנלין !
ד': ומה אעשה עם הפחד ..מה אעשה כדי לא להישתתק שם…אם אפול על אותו מגבש, איך..
מנכ"ל: שתוק! הדבר היחיד שצריך להניע אותך הוא הכלי שנתתי לך באימון בו ביקשת לפרוש, ואם זה לא מספיק.. (הוא הצביע עלי עם המבט הרציני והמוכר שלו) אני, אנחנו מאמינים בך!


יום סיירות –זוז!

אני עומד שם על הקו… והכל חזור אלי.. התשישות, הסבל.. ומעבר להכל הכישלון..
אבל הפעם, הסיפור הוא שונה, הפעם אני חזק יותר (סגרתי אגרופים, לחצתי את חזה, בעטתי ברגליים, רכנתי קדימה, נשמתי עמוק, מיקדתי מבט וכיווני בדיוק לאן שהוא אמר לי, צא!

"בכל הכוח קדימה.. עם הידע הנסיו והכלים שצברתי, עם האמונה שלו , שלהם, לצד הכוח שפיתחתי והביטחון המופרז שהפסגה שייכת לי, קדימה ידיים, קדימה רגליים, אני מסוגל..אני מסוגל להפעיל לסיירת מטכל!

מגבש: כן, מספר ומקום
ד': 32, מקום ראשון ..
וככה המשיך לו יום סיירות שלם של אקטים פיזיים אשר נועד לסנן את החלשים ולבחור את הטובים ביותר לגיבוש מטכ"ל המיוחל.
ד': רשימת המתגבשים לסיירת מטכל מצתמצמת וזה לא נשמע שאני אהיה הבא בתור, נשארו מקומות בודדים..אלו דפיקות הלב שלי שאני שומע מעבר לרשימה הנקראת מולי.. זהו הלחץ ואותה זיעה קרה המתלווה לאותה הרגשת כישלון וההכנה לגרוע מכל שכבר הספקתי להכיר, עד ש..
מגבש: מספר 32 מטכל!


"הוא קם וצעד קדימה לעבר האוהל כשהוא נזכר את כל מה שעבר כדי להגיע לאותו רגע, העבודה הקשה, ההתגברות על הפחד, האמונה העצמית ומעל הכל הכישלון והתקומה, ברגעים אלו ממש מי שליוו אותו היו אותן הדמעות המוכרות שזלגו מעיניו, רק שהפעם, הפעם הן זלגו מאושר "

ד': תודה רבה, תודה על הכל, תודה ש..
מנכ"ל: שתוק, את התודה תשמור לי בטקס הסיכה, ושוב עם המבט המוכר הוא הודיע לי את מה שכבר ידעתי, עכשיו הגיע הזמן להמשיך לרדוף!
גיבוש מטכל הגיע ואיתו אנחנו, חניכי אדרנלין חזקים מאי פעם, חדים קרי רוח ומעל הכל נחושים ומוכנים למלחמה!

מגבש: מוכנים…צאו!
ד': ארבע ימים של טרור, ארבע ימים של עבודה טהורה, נחישות, הסתגלות, מנטליות מברזל, זריזות ויצירתיות שאותה שהם ביקשו להעצים בעזרת דיסטנס ברמה הגבוה ביותר ותרגילים עצימים מעין כמוהם.. אבל לא אנחנו אלו שניפול , לא חניכי אדרנלין האדירים! כי לנו הכלים שהוא העניק לנו , הכלים שהוא העניק לי כדי להשיג את המטרה אליה שאפתי כל חיי, המטרה שאחדים זוכים לה והיום אני מבינהם, המטרה היחידה אותה הרשתי לעצמי לבקש, היחידה האדירה מכולן, סיירת מטכל!


אז מה היה המצב המורכב אותו הוא סיפר למנכ"ל…

הוא הגיע ליום סיירות עם האמונה שלהתאמן לבד יעזור לו לעבור ולהעפיל למקום אליו כיוון מאז שהוא זוכר את עצמו, הוא הגיע ליום ששבר אותו מנטלית בלי להשאיר אפילו ניצוץ של אמונה עצמית, זאת הרגשת ההחמצה שגרמה לדמעות לזלוג מעצמם כל הדרך אל הבית.. זאת המציאות שגרמה לו להבין שלא תהיה לו הזדמנות שניה..זאת המציאות שהויכחה לו שהוא לא ראוי לעמוד לצד הטובים ביותר
הוא נרשם למכינה קדם צבאית כדי להשיג יום שדה בשנית, רק שהבעיה הייתה שהפחד מנע ממנו מלהתקדם, אותו כישלון עצר אותו עד לרמת השיתוק … עד שהוא נכנס למאמר אדרנלין והחליט ..

ד': שלום, האם הגעתי לאדרנלין כושר קרבי?


שימו לב חברים, עוד על המיונים המלאים ליחידה אשר נכתבו במיוחד בשבילכם בצורה החדה, המיקצועית והעדכנית ביותר ליחצו על הקישורים הבאים:

  1. יום הסיירות – המדריך המלא 
  2. גיבוש מטכל המדריך המלא 

הוא התגבר על הפחד והחליט לקום על הרגליים, הוא התגבר על הרגשת התסכול והויתור העצמי והחליט לקחת צעד חכם קדימה, היום אחרי ששמעתם את הסיפור שלו, זהו התור שלכם, אל תיצרו לעצמם נקודות שבירה, אל תבקשו שנה נוספת רק כדי לעמוד באותו המעמד שוב, תגיעו מוכנים מהרגע הראשון שיתבקש מכם, תגיעו מסוגלים להעפיל לפסגה ולצד היחידים שמסוגלים להביא אתכם לשם, אדרנלין כושר קרבי ליחידות המיוחדות של צה"ל ומשרד הביטחון.

אולי יעניין אתכם

חברת ההכשרה הבלעדית והמובילה בישראל להכנה ליחידות העלית

הגישו מועמדות עוד היום

אייקון שיתוף
צריך עזרה?💬
דילוג לתוכן