אימון אישי לקראת גיוס לצה"ל

הגיוס לצבא הוא תקופה מרגשת מאוד עבור כל צעיר וצעירה בני 18. הגיוס הקרב והבא יכול להיות הדרך שלנו ליהנות משירות משמעותי ואיכותי בצבא. כאשר אנחנו רוצים לשרת ביחידה קרבית אנחנו חייבים לדאוג שהפרופיל שלנו יהיה פרופיל קרבי. אימון כושר אישי לקראת הגיוס לצבא יכול לסייע לנו להגיע מוכנים יותר לשירות שלנו. אימון זה יכול לסייע לנו להגיע גם מוכנים יותר לימי הגיבוש של היחידות הנבחרות השונות.

איך אימון אישי לקראת הגיוס יסייע לנו להתקבל ליחידה קרבית?

אימון אישי לקראת הגיוס יוכל לסייע לנו להתקבל לשירות ביחידה קרבית. כאשר אנחנו מתאמנים בעזרת מאמן כושר אישי אנחנו יכולים לשפר מאוד את הכושר האישי שלנו. רוב מאמני הכושר האישיים בוחרים לאמן את המאומנים שלהם במסגרת של קליניקות להשכרה לפי שעה, בהן הם יכולים להשתמש בכל פעם שלמאומנים שלהם יש צורך בפגישת אימון אישי. האימון חשוב במיוחד לקראת הגיוס כי במהלך הטירונות כל חייל צריך להתמודד עם המון אתגרים שונים הן מבחינה מנטלית והן מבחינה פיזית. האימונים הפיזיים יכולים לסייע לנו להיות חיילים טובים יותר וליהנות הרבה יותר מתקופת הטירונות שלנו ומתקופת השירות הצבאי בכלל.

למה כדאי להתאמן לקראת הגיוס עם מאמן כושר אישי?

כאשר אנחנו רוצים להתאמן לקראת הגיוס שלנו לצבא כך שנהיה בכושר גופני טוב יותר כדאי לנו לבחור להתאמן בעזרת מאמן כושר אישי. מאמן כושר אישי יכול לסייע לנו להתמודד טוב יותר עם שגרת האימונים והוא יכול לבנות לנו תכנית אימונים אישית שתתאים ליכולת הפיזית שלנו. כאשר אנחנו מתאמנים לבד עם מאמן אנחנו יכולים כל פעם להעלות את היכולת הפיזית שלנו בכל מה שקשור לכוח ולריצה. אימונים פיזיים יכולים להיות מאתגרים מאוד וחשוב לעשות אותם באופן שיהיה מותאם למאפיינים הפיזיים האישיים שלנו. ככל שהאימון יהיה מותאם יותר באופן אישי ליכולת שלנו ולמטרה שאנחנו רוצים להשיג כך יהיה לנו קל יותר באמת להשיג את המטרות שלנו.

איזה סוגי אימון פיזי יכולים לסייע לנו להיכנס לכושר לקראת השירות בצבא?

יש הרבה מאוד סוגי אימון פיזי שיכולים לסייע לנו להיכנס לכושר לקראת השירות בצבא. כאשר אנחנו מתכוננים לשירות שלנו בצבא כדאי לנו להשקיע באימוני כוח ואימוני כושר לב ראיה. האימונים שיכולים לסייע לנו הם אימונים של ריצה והליכות – בשביל להגדיל את כושר לב הראייה שלנו. אימונים אחרים שיכולים לסייע לנו הם אימונים של כוח – כלומר אימונים בהם נרים משקולות ונעבוד על הכוח הפיזי שלנו. חשוב לשלב ביחד עם האימונים הפיזיים שלנו גם תזונה בריאה. ככל שהדיאטה שלנו תתאים יותר לאימונים הפיזיים שלנו כך יהיה לנו קל יותר להתאמן ונוכל להגיע להצלחה רבה יותר. דיאטה לא נכונה תפריע לנו להגיע לכושר הנכון.